Saturday 25 August 2007

Pics from the Round table talk @2pm-4pm

View of the round table talk at the museum.
Benjamin, Oheun, Soyeon from the Left!
Ben and Jinjoo.
Me and Eunji.
Oheun is busy videoing the talk!!


Erlend.
Erlend, Jinjoo and Ben again!!
Ben and Oheun again!!
Soyeon. Capar& Jonny (below pic)

29 comments:

powerekroth said...

Aaaahhhhh......... I MISSSSSS YOOOUUUU!!!!!!!!

It is soooo good to see these images. Hope to see and read more soon!

luv

eunji cho said...

hi power,

it is very good to see you here and you atill keep trying to enjoying what is happening here.

with all beautiful wishes,
eunji

Anonymous said...

hi all
thanks for all of you came to roundtable talk the other day. i know Soyeon was really tired after her performance at the museum and Eunji as well after her opening studio thing in Anyang... thanks A LOT!! we will update more with the talk.also jinjoo will play the sound of our talk during the show. AND Oeun documented the talk..

Bjørn-Kowalski Hansen said...

Hi everyone !
It`s so good to see that our collective experience and work together at 195 has continued to evolve, and I hope you all turned some stones during the roundtable talk.

I`ll be back to investigate you all before you know it.

Love,

Bjorn

Anonymous said...

Bjorn!! you should come back here!!xx

Guestblogger said...

여기에서 여러가지 작품들을 보어서 기분이 좋았다.그리고 체조도 배우고 싶다.

Guestblogger said...

여기로 와서 기분이 좋기도 하였고, 무엇보다 꽁짜로 와서 좋았다.ㅋㅋ 그리고 여기에 있는 작품은 신기했다. 다음에 또 오고 싶다.

Guestblogger said...

여기로 와서 기분이 좋기도 하였고, 무엇보다 꽁짜로 와서 좋았다.ㅋㅋ 그리고 여기에 있는 작품은 신기했다. 다음에 또 오고 싶다.

Guestblogger said...

다문화속에서 자기자신만의 틀을깨기

Guestblogger said...

복잡다양한 문화속에세 그들과의 대면은 처음에 이질감 같은것을 느꼈지만 동작을 배우며 서로 가르쳐주며 지구촌은 정말 하나라는 것을 배우다 갑니다.
아이들에게도 좋은 공부가 되었을것 같구요! 다음에도 또 오고싶네요^^

Guestblogger said...

정말 신기한것들이 많았다.

나중에 기회가되면 다시 한번 와보고 싶다.

오늘은 시간이 없어서 빨리 가야할듯하다....

Guestblogger said...

정말 신기한것들이 많았다.

나중에 기회가되면 다시 한번 와보고 싶다.

오늘은 시간이 없어서 빨리 가야할듯하다....

Anonymous said...

그냥 길 가다가 문득 미술관이 보이길래 왔다.
우연함 속에서 얻은 아스라함...

怪物 괴물 said...

its so great to be part of the club

Anonymous said...

재미있네용 ㅋㅋ
-태권소녀

Anonymous said...

정말 가져가고싶어요
하나만 주세요

Anonymous said...

블로그모르고껏어요
ㅈㅅ

ㅈㅅㅈㅅ정말ㅈㅅ

Anonymous said...

ㅈㅅ한데여
저 이만 갈께여
ㅂㅂ

Anonymous said...

HELLO
MY NAME IS NAMGL



BYE

Anonymous said...

부처바 어디서 파나요

Anonymous said...

부처바 파는 곳 알려주세요

010-7192-7152

Anonymous said...

are you david prater?! up there!! great!! u visited here!! thanksxxx

Unknown said...

2007년 11월 22일
상명대학교 미술과 졸업전시회 소식을 전해드리는 바입니다.
젊은 작가들의 젊은 생각, 가능성을 보여드리는 자리이니 많은 관심 부탁드립니다.열정을 다해 준비했습니다~

Anonymous said...

저는 인간인데요...ㅎㅎㅋㅋㅋ ㄱ-;;






















붐업 구걸이욤!! 한가지만의 고정관념을 깬 예술 작품이 많은 것 같습니다. ㅎㅎ 저는 감수성이 너무 높아서 ㅎㅎㅋㅋㅋ

저는 인간입니다.ㅋㅋㅋ
이 노트북 가져가야지...ㅋㅋㅋ 가져갈게요...ㅋㅋㅋ

그럼.........................................................................................................................모두들 안녕~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~히 계세요...ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ저는 웃음 많은 인간 또는 동물입니다.

Anonymous said...

수고하셨습니다.

Anonymous said...

여기에 와서 정말 좋은 경험 하구 갑니다*^^* 다음에도 이런 좋은 경험 하게 해 주셧으면 감사하겠습니다.

Anonymous said...

여기에 와서 정말 좋은 경험 하구 갑니다*^^* 다음에도 이런 좋은 경험 하게 해 주셧으면 감사하겠습니다.

Anonymous said...

스즈미야 최고!!
하신이 갔다감 ㅋㅋ

Anonymous said...

국민체조 제일 죠아해요! ^-^
움직이는 색채의 향연을 본 기분!
또 올께요~~~~ ^ㅅ^