Monday 27 August 2007

More pics from the other day

Drinking funshots at the truk bar again!!

At the loop gallery!!
At the loft bar again!!
at the national folk museum of Korea!! my favorite celadons in the world esp with jade green!!
At the truk bar again with jonny, Erlend and Heyran!!
At the national folk meseum!!
At the national folk museum in the palace!!
Erlend and i went see the show of Hyena kim at Loop gallery in Hongdae last sunday.


Benjamin and Erlend talking about future Yeonheedong project!!

And we went to see the show at IAS... found Jinjoo is working at the reception.
At the royal palace called Geyongbokgung, the man palace of the Joseon Dynasty just right next Sagandong area where many commercial galleries are located. we missed the show at Kukje gallery so we stopped at the palace for while before we heading back to Hongdae...

34 comments:

Guestblogger said...

저는 서울시립미술관 스탭입니다. 책을 가져가지 마세요ㅠㅠ

Guestblogger said...
This comment has been removed by the author.
Guestblogger said...

재미있는 책이 많아요^^

Guestblogger said...

착시현상도 좋다.다 좋았고 여기 온게 정말 기쁘다.

Guestblogger said...

오즈의 마법사 같은 공간
나의 상상속의 공간
모두들 안뇽

Guestblogger said...

다문화속에서의 이해,어울림,자유분방함,시공간을 넘나드는 문화충돌!
많은것을 배우고 갑니다.

Guestblogger said...

그림있는 책이 많아서 재미 있고 좋아요,

Guestblogger said...

너무 조용해서 심심하다~~

Guestblogger said...

꺄르륵 ㅇ_ㅇ,,



완전 재밋었어효♥


꺄하하 다음에 또 올게효♥


꺄하하 ㅇ 3ㅇ

Guestblogger said...

참재미가 없어요 다시는 안올꺼에효

Guestblogger said...

안녕!!!!!!!

Guestblogger said...

태은이 왔다 갔어요

Guestblogger said...

선종이 다감

Guestblogger said...

안녕

Guestblogger said...

안녕^___^

Guestblogger said...

너무 잼있어요.
태은이 때문에 화가 났었지만...

Guestblogger said...

가져가고싶다

Guestblogger said...

참 재미있었다. 만화책도만들어주세요,.....

Guestblogger said...

재미있었다

Guestblogger said...

재미있다

Guestblogger said...

여기와서 정말 좋슴다!

Guestblogger said...

잼 있지 않았다.







초딩

Anonymous said...

또이런작품들보고싶어요~~~~좋아요
jh,ek,hl ㅋ

Guestblogger said...

승히 킹콩 희자
3년후.

Guestblogger said...

아우 짱이다

Guestblogger said...

책 재미있는거 많네요!!

Guestblogger said...

책 재미있는거 많네요!!

Guestblogger said...

멋진 작품들 잘 보고 갑니다^^
진짜진/짜 멋진 사진들 많네요~~

Anonymous said...

미술에대해선 잘모르지만, 신기하고 기발한것들이 많은것 같다, 다음에 또 시간나면 친구와 들르고 싶다,

Guestblogger said...

너무좋아요~^^
사랑해요 스탭님

Anonymous said...

지루한 일상속에
나름의 일탈
오감 만족

Guestblogger said...

여자친구가 미대생이라, 고등학교 이후로 처음으로 제대로 자비내고 온 미술관이네요 ㅎㅎ.. 정말 볼 것도 많고 느끼는 것도 많습니다. ㅋ 앞으로 좋은 것들 많이 전시해주세요 ㅎㅎ 자주올래영 ㅋ

Guestblogger said...

재밌네여 하악

Anonymous said...

태은씨 다녀가셨군요. 감사해요.